Guess what? ;)

2011-08-03, 15:33:12 / Kategori: Vardag
Fick ett samtal imorse ifrån mamma & hon berättade att en kvinna ifrån haraldsbo gymnasiet hade ringt & sagt att jag kom in på frisör också! :D 
skrev ju tidigare att jag bara blev 3 reserv där, men nu äre klart iaf & jag ska gå frisör wiiiihoo!
vakna typ 15 idag haha, ska snart åka iväg till forsen & steka lite sen ikvl kanske det bär av mot Rättvik.
är ju classic car week ;)
Puss!

amanda

Vad kul vännen! nu blir jag avis på dig haha! :P <3



2011-08-03, 19:59:28

emblaholm

Nu är veckans blogg vinnaren ute på bloggen, kan det vara du ? Håll tummarna och klicka dig vidare.



Kul att du var med, en gång i veckan så börjar jag med dagens blogg också.



2011-08-04, 12:47:23 URL: http://nattstad.se/givemeall



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?