Hur jag & joel träffades..

2011-07-25, 13:19:38 / Kategori: Frågor

emelie om 4 månader:
hur träffades du och din kille? :) vore kul att veta


- Det var av en slump att vi träffades kan man säga.. 
Var jag som såg honom på nån bild på fb & tyckte han såg bra ut så jag tänkte väll bara testa & adda :) 
så det var bara mera som en random addning kan man säga ^^
hade ingen som helst aning om vem han var innan.

Sen efter det börja jag ta sakta men säkert lite kontakt med honom & börja skriva lite..
kom ihåg att jag frågade honom om han visste nån fest nånstans & det var typ nån fest i en bystuga!
så bestämde vi att jag skulle komma dit..
så jag & Amber åkte dit helt random, var jätte nervös.. sen var vi helt plötsligt hemma hos honom & han var så JÄVLA Snygg,,söt ja allt när jag såg honom!
Det var värkligen kärlek vid första ögonkastet! :love:

Han var väldigt blyg & det var svårt att få kontakt med honom, men tillslut satt jag i hans knä senare under kvällen & snacka om att jag blev NÖJD :D hihi
Efter den gången så skrev vi med varandra varje dag/natt & ja vi träffades varje helg efter det..
och den 20 mars glömmer jag aldrig.
vi var på en fest & jag satt i joels knä samtidigt skickade han ett sms till mig och skrev 
''får jag kalla dig för min flickvän?''
Kommer aldrig att glömma våran första kyss heller, kändes som jag var i himmlen!

It's true that everything happens for a reason

remember our firs kiss, the one that stole the breath of our lips? du låg och gjorde sugmärken på min hals och sen började jag bita dig i kinden.. och sakta men säkert närmade våra läppar sig seeeeeeeeeeeeeen så OSHH! så vart de vår första kyss ♥ mummmsigaste som finns hihi. älskar dig :* // Joeel


Jag har aldrig vart kär nångång förut, det här är min första kärlek som jag aldrig kmr att släppa taget om!
Jag älskar dig så otroligt mkt gubben :*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?