gulligull

2011-10-16, 20:05:04 / Kategori: Vardag
Titta vad jag hittade i min dator sen Amber var hemma hos mig, sötis!

''Angelica.

Du är en fin vän du. Kan alltid finnas där om man behöver någon.
Alltid den personen som ger mig energi. Du har alltid förstått mig.
Jag har massa minnen med dig min vän. Minne för livet!
Du har gjort mitt liv lite ljusare än det var förut.
Tack så mycket :)

Amber''

Det här är nog världens pratgladaste,mysigaste & snällaste människa massa kärlek till dig gumman :)


Miss u giiirl, hoppas vi ses till veckan :*

A

Iloveu my friend! :* Finns inga ord som kan förklara hur viktig du är! + Vi ses te helgen honey ;D och messa mig eller skicka ditt nr från joel eller ring mig eller ngt, har uppdaterat min mobil så har inge nr xD Puss och kram!



2011-10-16, 22:57:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?