you got my heart

2011-10-13, 21:47:54 / Kategori: Vardag
Heeeeejsan, ap dålig uppdatering men men..
Amber kom till mig igår! va fett länge sen jag träffa henne så det var as kul å få träffa henne igen :D
inte typ träffat henne på 6 månader :o
vi var iaf till kupolen me Erika & kolla inne på newyorker & fyfan va sugen ja va på att köpa typ ALLT!
dom har ju fan världens snyggaste kläder där, åååååh
blir mkt shopping nästa vecka när ja får pengaaar iaf & bilder!
både jag & ambääär har nyss tagit en dusch (inte tsm dock) haha..
och ska väll ta nån macka & slå på en film sen blire väll en lugn plugg helg för mig...
Puss så läängee, blir bättre uppdatering.
promise ;)



Amanda

Fin du var i håret! :) tyckte det passade dig utmärkt! :)

kram



2011-10-14, 17:05:43

caroline

vad söt du är (: nu kollade jag in din blogg hehe!

tack för kommentaren du skrev :)



2011-10-18, 09:30:05 URL: http://carrotwinmama.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?