vad jag använder för Foundation..

2011-09-22, 12:42:14 / Kategori: Frågor
Godmorgon på er, här sitter jag nyvaken & fin är ledig idag och ska strax ut & springa 1 timme eller så!
fick en fråga om vad jag använder för foundation, så tänkte skriva lite om det här :)

Anonym om Shopping dags!
Vad använder du för foundation?:) svara gärna i ett inlägg

- Jag använder alltså en liquid foundation som är ifrån Make up store som heter Ivory, den är ganska ljus beige & funkar bra för mig iaf.
(bilden e tagen ifrån nått random på google, men det e sån jag har iaf)

ett tips & en sak jag brukar göra för bästa resultat är att ta en annan typ random foundation som är snäppet mörkare, inte extremt då. men sen blandar jag den ljusa med den lite mörkare så jag får den ungefära hudfärgen som jag själv har.
Eller så kan man bara ta en lite ljusare foundation & pensla på i ansiktet & sen bara jämna ut hudfärgen med typ solpuder.
så man slipper vara rädd för att man tagit en för mörk foundation. (vilket typ dom flesta gör)
och om man vill att sminket ska sitta längre så kan man ta hårspray & spraya ett lätt läger över ansiktet.

Det var väll det, nu ska jag ut & springa som sagt. PUSS

JL

Asså Angelika jag saknar dig! :(



2011-09-22, 16:47:46 URL: http://www.julia-lissel.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?