Tagit bort Fb

2012-02-22, 14:54:50 / Kategori: Vardag
Tänkte bara berätta för er som jag inte sagt det till att jag tagit bort fb nu & kmr säkert göra en ny sen, får se hure blir!
Börjar bli lite less på fb efter som att det är tydlingen där allt blir bekräftat..
Tex om varken jag eller joel har våran relationssatus på att det står ''i ett förhållande med..'' så är man tydligen inte tsm i verkligheten heller enligt alla andra?
sen om man inte är vän med den å hit å dit osv då är man tydligen inte det i verkligheten heller ?
herre gud gott folk, det finns en verklighet också!




Det e de att jag kan faktiskt inte svara på den frågan riktigt men kan säga att jag & Joel umgås fortfarande och jag älskar honom jätte mycket. Vi båda två mår väldigt dåligt över det som hänt (vilket jag inte tänker nämna här)
finns alldeles för mycket människor som inte har något liv & bara vill förstöra.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?