give me therapy i'm a walking travesty

2012-01-05, 12:11:09 / Kategori: Vardag
blir nog lite bloggning iaf, så tänkte berätta lite kort vad jag gjorde igår..
kom alltså fram hit till malung och fick hämtning av min storebror och hans flickvän sen drog vi vidare till fözz och hade lite packetöppning hos min äldsta bror, sen efter det drog vi hem till markus där min 3edje bror kom och så blev det packetöppning igen! haha :)
sen åkte jatg och träffade Amanda min gamla barndoms kompis och kollade lite på doms söta killing och häst, ååh så söta! och jag är ju typ galen i djur, direkt jag ser en katt tex så ska jag vara där och kela och klappa den osv och det har nog många som känner mig märkt haha ;)
senare träffa jag maria och lite folk så drog vi ner på bynn och köpte lite pizza sen hem till lars och kolla på nån film typ.
ah det va det, sen senare ikvl ska jag,mamsen,Markus,hanna & david ner och äta thaimat! muuums
och just nu sitter jag och äter mosad banan med grädde i, super gott!
min farmor som lärt mig det när jag var liten hihi :)


give me therapy i'm a walking travesty but i'm smiling at everything



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?