You can take everything I have

2011-08-24, 19:23:41 / Kategori: Vardag
En till skoldag avklarad, kom försent också haha intressant who cares..
hade nån tipspromenad inom frisör & fick reda på resultaten idag & min grupp vann wiih :) så fick välja nått speciellt schampoo typ.
vart bajs trött idag även fast jag sovit som en stock.. hade ett möte efter skolan sen tog ja en snabbis fika med Therese & erika och nu sitter jag här och tråkar igen..
ska strax höra av mig te anusemma och se vad hon hittar på
AH men annars då?
har inte kommit igång med träningen än,fy angelica..
känner mig otroligt skolpigg, geek.
och annars så ska jag nog snacka i telefon resten av kvällen med bebis så jaaa det var väll allt!


Elvira

sånnt där har jag till mitt hår:) skitbra! fina bröst btw ;)



2011-08-24, 22:49:42

alicia

KNULLA MIG



2011-08-30, 18:03:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?