Maria Nila

2011-12-18, 19:08:34 / Kategori: New shit
Sammarfattar dagen lite kort, blev väckt kl 7 imorse för att följa med älsklingen och hans bror ut och angla!
första gången jag nånsin gjort det. va ganska kul faktiskt :)
ska plugga ett hemprov vi har i naturkunskap nu, och jag kan typ ingenting om sånt och inte heller orkar jag bry mig! fattar inte ens vrf vi har det ämnet på frisörlinjen... menmen

Iaf på skolan så har vi en frisörsalong och efter som att jag går den linjen så får jag och alla andra frisörelever 20% rabatt på alla hårprodukter, bra va? ;)
köpt mig ett jätte bra värmeskydd ifrån Maria Nila :)
Nu ska jag och joel krypa ner i ett mysigt bubbelbad! puss på er

Tilda

Hej.

stäöö jätte gärna en fråga på frågestunden på bloggen är du jätte gullig :-)

Kram



2011-12-18, 19:28:39 URL: http://tildaberglindofsweden.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?