New shit

2011-12-20, 23:53:34 / Kategori: New shit
Blev en lång dag i borlänge med lilla mamsen, hittat mkt julklappar & lite behövligheter till mig själv också :)
efter vi käkat där och blivit färdiga så drog vi hem till Micke & Linnea och hade en liten julafton i förväg å öppna paket osv hihi ;)


Min julklapp ifrån brorsan & linnea, luktar gudomligt gott!
(det är en parfym btw)
tack så mkt igen :)

Små behövligheter till mig själv..



Får se om denna fungerar, efter som att jag är världens nattuggla och sover ap dåligt så får jag ibland fula märken under ögonen :(
ångra mig lite att jag inte köpte den hära ''roll on'' grejen som är menad för män ist, har hört att den har mycket starkare verkan!
men har ju mina sömntabletter också så ska fan få ordning på min sömn igen, inte kul att inte kunna somna på kvällarna när man väl skulle behöva det kan jag säga..
nu ska jag julstäda rummet Höres senare kanske puss :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?