Räk- & tonfisk sallad

2011-11-06, 22:27:35 / Kategori: Tips
kom hem ifrån älsklingen för nån timma sen & har haft ett jätte mysig & ah lagom lungt lov ;)
men nu jävlar ska jag ha en träningsmånad & bara äta nyttig mat och ut å springa/styrke träna :D
och nej jag tänker inte gå på nån bantningsdiet som alla småfjorrar elr så.. utan vill bara komma i form lite och få upp konditonen och kanske få lite muskler ;)
ett tips är att dricka 2 liter vatten varje dag, helst citron vatten (skit gott förövrigt..) så känner man en lite mer mättnad & inte går och små äter hela tin som jag gör haha..
så har nyss stått med mamma & lagat ihop en skit god räk- och tonfisksallad, nyttigt & bra!
myser ner framför tvn nu & mumsar i mig av den nu, Cyaa..





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?