1 halv år idag!

2011-09-20, 21:53:20 / Kategori: Vardag
Skit dålig uppdatering men lär själv komma på fötterna lite innan jag kan orka skriva ngt här!
det senaste inlägget var ifrån dagen jag & joel gjorde slut pga privata orsaker .. och sedan blev tsm igen för vi är så sjukt kära i varandra så vi kan inte vara ifrån varandra. måste bara börja om allt helt på nytt & få en bättre start på allt & tro mig det känns bättre än nånsin :)

Idag har jag & Joel 6 månader tillsammans btw :D
Älskar honom enormt jävla mycket & vet ni?
han var nyss förbi mig här & kom in med en stor bukett rosor! :D
snacka om romantiskt..
sen myste vi ju också lite såklart ;)
I love you :love:




jag sitter iallafall här i en tom säng & ska krypa ner framför tvn med gottsaker
har suttit typ hela dan & kollat på olika kläder osv, nu äre fan kris på att köpa kläder kan ja säga, haha..
iallafall en jacka åtminstonde efter som att jag tappa bort min skinjacka :( + en ny väska lär ja köpa!
jaja kmr säkert göra ngt inlägg senare där jag stoppat ihop lite kläder & saker jag behöver osv..
Hörs senare, puss..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?