New beginning

2012-08-30, 22:54:00 / Kategori: Vardag
  • Skolan har börjat
  • Dansen har börjat
  • Min bästa vän, Maria har flyttat hit & börjat i min klass! 
  • SKA börja träna på allvar!
  • Har börjat med B*** U**, så nu jävlar ska vi se om det händer något ;)
  • Jag har tagit ut min ögonbryns piercing
  • Har träffat så himla mycket nya & härliga människor!
  • Jag SKA byta header, för min ser förjävlig ut & dessutom är bilden ap gammal! (men vet inte riktigt hur man gör hehe..)
  • Har blivit mycket mycket blondare nu haha.. ska visa nån bild sen, mitt mål är att få en ask liknande ton i håret. SÅÅ himla snyggt!! ska visa bilder lateer.
  • Och sist men inte minst, mitt nya liv ska börja.
 
Tyckte inte alls jag passa i ögonbryns piercingen även fast många sagt det, men kändes inte riktigt som ''jag''. Tycker själv att jag passar mycket bättre utan! Plus att jag slipper allt med att det ska börja blöda och bli infekterat direkt jag fastnar med en tröja i den :-)
Dock kmr jag väl att få ett litet fult ärr där, men tur att smink kan göra allt då ;)







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?