Drömtydningar

2012-02-10, 20:23:35 / Kategori: Vardag
jag om ngn tycker det är skit intressant & kul att kolla upp drömmar tex och sånna här övernaturliga saker typ andar m.m haha :D
iaf så drömde jag en as konstig dröm inatt och lärde gå in & kolla upp det, och det som är så himla läskigt är att det man oftast drömmer om stämmer in ganska bra på ens liv i verkligheten!

jag drömde iaf om mina fötter ? jag har ganska mycket fobi för fötter, men iaf så hade jag typ massa plåster på fötterna & när jag tog av dom så var det fullt med fotvårtor haha :s sen höll mina tår på att växa ihop och jag fick sån hära gås hud mellan fötterna..

här är en sida jag jämt brukar gå in på när jag drömt ngt knas
http://sjundesinnet.se/dreams.htm






EMMAS!- alltid tävlingar

sv: ja visst är han söt =) han kostade 6500 men han är blandras. fast sen är de vaccinering och massa när dom är valpar så det blir runt 8-9 tusen med allt. kram



2012-02-11, 16:17:05 URL: http://eemma.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?