1 helt år tillsammans

2012-03-22, 21:30:53 / Kategori: Vardag
i förr går hade jag & Joel 1 helt år tsm, helt sjukt vad fort allting har gått!
vi har haft många kämpiga dagar & när vi väl vart som längst ner så har vi jämt hittat styrkan att kunna klättra upp på stegen igen, och nu känns allt sjukt bra. vi närmar oss toppen mer & mer utan att halka ner.
Jag älskar dig Joel och kommer alltid att göra, det kommer alltid vara du&jag oavsett vad!
Vill åldras med dig & skaffa små bebisar, vill göra allt med dig!

The first kiss stole the breath from our lips, glömmer aldrig..

kmr ihåg dom här bilderna så väl, våra första egna pussbilder som vi tog med varandra då allt var mera pirrigt & nervöst och då vi jämt busade och jävlades med varandra då vi gjorde fullt med sugmärken på varandra  :')




Min Kärlek.

J o M

Villket kap!!! så söta tillsammans <3



2012-04-01, 13:19:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?