hempz

2012-03-13, 10:37:31 / Kategori: Tips

  • Fuktighetsgivande & vårdande
  • Färgbevarande
  • Ger ny glans & styrka
  • Skyddar mot UV & värmestyling
  • LUKTAR SJUUKT GOTT!!

Efter att jag praktiserat på frisörsalongen så fick jag med mig en jätte bra produkt som jag verkligen måste rekomendera!
Hempz heter den och kmr ursprungligen ifrån USA och alla produkter innehåller ekologisk hampafröolja.
Mitt hår brukar oftast kännas lite fett efter nån dag då jag duschat, men när jag börja använda Hempz så har man verkligen fått en nytvättad känsla mycket längre & man slipper kladda i värmeskydd osv efteråt då man ska föna & styla då det finns värme- & UV skydd i ALLA hempz produkter! dom e dock lite dyrare än vanliga produkter men så mkt värt priset!


FINNS ATT BESTÄLLA HÄR: http://www.moduline.se/1191.php




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?