Granny goes street

2012-09-02, 23:03:00 / Kategori: Shit happens when u party naked ;)
Gårdagen var det Granny goes street här i Falun, det är som en liten festival med artister som uppträder.
Bland annat så var Maskinen & labyrint här och uppträdde!
Senare mot kvällen då jag & Maria var på väg hem till henne för att ladda våra telebobos så vare nån som sa '' Tjena snygging'' till Maria. Och hon vände sig om och bah '' Tjena'' försen hon insett vem det var som verkligen sa det. och så vare Jacco ifrån labyrint! 
så hon blev ju helt till sig och stog å pilla i håret och lala haha när dom stog å snacka osv, sen bytte dom nummer ;) Så gick vi vidare till Maria, han tänkte ringa henne senare sa han & ville att hon skulle svara. Men dumma som vi var så decka vi lite halft när vi kom hem till henne, så vi missa alla samtalen!
Menmen dom har då smsat för fullt idag ;)
Har världens kasaste mobilbilder, men det får duga. ska ändå köpa mig en systemkamera sen ;)
Träffade på Världens bästa killar också, inte träffat dom på evigheters evigheter! så det var sjukt kul :)
Tack för en trevlig kväll gott folk!


Här får ni även ett litet smakprov på min nya hårfärg, ska lägga i en lite mer askigare ton sen somsagt :)








 
 
 
 
 
 
 

sanna

Kikar in och hoppas att du har en bra Lördag! :)
Är allt bra med dig? :)

Kramar.

Svar: allt är bra med mig tack :) själv? kram
Angelica Fehrm



2012-09-08, 10:17:31 URL: http://erikssonsanna.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?