Sälen bilder kmr senare ikvl!

2012-01-12, 14:55:59 / Kategori: Vardag
Hejsan, ledsen för all dålig uppdatering har varit så mycket nu på senaste..
Men nu är jag typ på fötter igen! :)
nyss kommit hem ifrån skolan iaf & försov mig såklart.. Men tur att jag vart ner på apoteket och inskaffat mig lite mer sömntabletter, dom funkar jätte bra! men är dock lite rädd för att jag ska bli beroende av dom för dom är vääääldigt beroendeframkallande. Jag somnar liksom på ett klick av dom. skönt för mig men vill inte behöva äta tabletter resten av livet bara för att jag har sömnproblem, menmen det ska nog ordna sig med tiden hoppas jag :)
Min helg är dessutom planerad & det blir först nått teater liknande i björbo som Joel ville att jag skulle följa med på, sen senare elr på lördag så blir det krogen med massa kul folk! :D
och som sagt, bilder ifrån sälen kommer upp senare ikväll också!
so stay updated, pöss ;)


Lite bilder på mina fina brorsor när jag var i malung, dock så var typ ingen beredd på att jag tog kort hahaa :D
& en bror fattas. min kamera är ap seg, haft den sen jag var 12 haha kanske dags att skaffa ny? ;) äh den funkar iaf!



Muuums! ser typ jätte flötigt ut men det ligger iaf i ostronsås, ÅÅH så GÖTT!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?