fick ett ragg idag, haha!

2012-06-21, 15:52:16 / Kategori: Vardag
Då var ännu en till hård jobbdag avklarad!
idag var vi på en förskola och såga ner träd och grenar och sen plocka upp allt å la det i en hög, nästan direkt så kom det ett gäng små killar som började hjälpa till med att samla grenar och sånt, och efter lite tissel och tassel mellan dom så kom tillslut en av dom små killarna fram till mig.
och bah: får jag chans på dig? kan jag få en puss?
svarade tyvärr har en pojkvän.. så sprang han tillbaka till sina vänner och sen kom han tillbaka och gick lite blygt bakom mig och sen sprang han fram och tog tag i min arm och pussa på den, hahah fett söt!
och så sprang han tillbaka till sina vänner igen. och alla dom bah: gud vad modig du är! hur våga du? osv osv..
haha så himla goa :)
förövrigt så har det vart en sån sjukt varm och härlig dag & både mina och marias armar är fulla med rivmärken och sår ifrån alla kvistar, riktigt mans jobb! ;)
snart blire ner på stan & shoppa loss inför turkiet, hare gött!
 
den vita pilen pekar på killen som ''ragga'' på mig, titta så snäll han är som hjälper till! :')
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?