tänkte bara skriva av mig lite saker som jag hållt inne för hårt..

2012-06-13, 17:52:43 / Kategori: Vardag
varför just jag? en fråga jag frågat mig själv väldigt många gånger. visst man väljer inte sitt eget liv & jag vet att jag kan påverka mitt eget liv hur jag vill. men en sak jag inte varken  kunde påverka eller bestämma, är min mamma och allt som hände. min mamma fick en stroke när jag var 12 vilket verkligen slet bitar ifrån mitt hjärta. Hon fick en propp i ena hjärnhalvan på minnes centrumet och det har gjort att hon har problem med närminnet. Jag kommer ihåg allt som om det vore igår, mamma låg i sjukhus sängen och alla mina bröder och jag stog runtomkring henne och var oroliga. jag tror inte ens att hon visste att vi var hennes barn. hon såg på mig som om jag vore en främling. Men med tiden nu så märker jag verkligen att det har blivit framsteg, hon minns mkt mer saker och klarar av mycket mer. Men fortfarande så är det jag som får spela ''mamma'' för henne, och det har verkligen påverkat mig negativt. (jag bor ensam hos mamma) Min underbara mamma som jämt ställt upp och funnits där för mig! jag önskar bara mer än annat att du kunde bli frisk mamma, och att allt bara var som förut och att jag kunde få ha ett normalt liv som dom flesta andra ungdommarna. Sen att inte få kunna ha en pappa vid min sida tar nästan kål på mig, jag menar vem vill inte ha en pappa? och det känns som att han är den enda jag har nu men endå inte. Det med pappa är en annan ''historia'' han har förövrigt inte hört av sig till mig på 3 år!

Amanda Nilsson

Uch vännen, förstår att det är jobbigt.. Jag finns här är bara att ringa på eller att du ringer till mig om du vill prata!

Är så hemskt att det blivit som det blivit..

Finns här!! <33



2012-06-13, 18:08:18

angie

Tack gumman, finns för dig också när som helst. kram <3



2012-06-13, 23:15:12 URL: http://angelicaafehrm.blogg.se/

emma lindquist

hoppas att allt så småningom löser sig för dig gums. jag älskar dig o finns alltid här för dig.



2012-06-16, 22:47:12

angie

Tack emma, dsm <3



2012-06-21, 17:18:31 URL: http://angelicaafehrm.blogg.se

Anonym

Usch då! Sån söt tjej som du verkar vara!
Jag har växt upp utan pappa, å känner att allt som är manligt, är jag livrädd för. Typ Räkna matte, snickra, för att ja inte haft någon pappa som kunnat hjälpa mig å visa mig å stötta mig.
Håller tummarna för att mamma din ska bli bra.



2012-08-05, 11:40:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?