mysigt godnatt samtal?

2012-03-28, 00:35:40 / Kategori: Vardag
Pratade med älskling i telefonen innan jag skulle sova igår, sa godnatt osv..
2 min senare ringer han upp igen..

Joel: ville bara säga igen att jag älskar dig
Angelica: aaw, älskar dig också snutt!
Joel: jag tycker om dig jätte mkt..
Joel: godnatt sov gott pluppan
Angelica: godnatt sov gott & dröm sött plupp
Joel: Pusspuss.. Btw det står en demon i ditt rum! godnatt hejdåå!
Angelica: MEN JOEL FÖR I HELVETE!!! ¤="#%(=)¤#(


och jag är ju en sån som tror på allt övernaturligt,andar osv.. okej kanske inte demoner & monster.. men får ändå för mig att ngt iakttar mig om joel sgr att det står nån i mitt rum elr ngt, och det som e så läskigt e att för nån dag sen så låg jag & solade på balkongen & tog en bild med joels cam. och sen ringde Joel mig & sa att han suttit & kollat på bilden noga & såg i bakrunden i fönstret att det står det typ nån ''andeliknande demon'' & stirrar på mig när jag solar?!
så jag sket typ på mig igår & kunde knappt sova :s


måste bara påpeka också att jag är sjukt duktig på att ta pussbilder på oss två..
blir antingen upp i taket lr bara bild på den ena haha




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?