ingen sladd till kameran = inga bilder :(

2012-05-26, 01:38:44 / Kategori: Vardag
efter som att jag glömt min sladd till kameran hos joel så blire inge bilder än.. :(
lite kortfattat om dagen, har luggit ute och solat i solen med frisörtjejjorna och jag skojjar inte, det var verkligen 30+ grader idag!! helt underbart :))
efter det så grillade vi lite och drog senare ner på stan och busa runt lite ;)
vart en jätte rolig & trevlig dag idag, så tack brudar för dagen!
jag kom iaf nyss hem och har precis tvättat bort allt smink, borstat tänderna,klätt av mig och myst ner i sängen och imorgon har jag dansuppvisning jag ska upp till kl 11! och vi ska dessutom dansa UTE, hoppas bara inte det blir råvarmt så man står där och dör..
jaja ska drömma mig bort i drömmarnas värld nu....natti



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?