Inviger mina nya shorts med en joggingtur inför sommaren :D

2012-05-24, 17:09:02 / Kategori: New shit
Halloj alla söta, vart en super duper skön dag hela dagen!
i skolan satt vi mest bara ute och solade på lektionerna, as soft :)
har vart sjukt varmt dom senaste dagarna och kommer att förbli så verkar det som.
jag menar 25+ UTEE! snacka om att det verkligen är sommar nu!!
så fick lite panik för alla mina shorts har tydligen krympt, elr så äre jag? :s
iaf så sprang jag en snabb vända på stan och fick med mig massa snygga prylar hem. visar dom sen i ett inlägg :)
MEN NU SKA LILLA ANGELICA UT PÅ JOGGINTUR I SOLSKENET! B-)
dessutom blir man brunare av att vara ute och röra på sig i solen, så drar på mig mina nya jogging shorts och ett tub linne och beger mig ut, CYAA







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?