Spring party / fänforsen! 19 maj

2012-05-28, 19:56:01 / Kategori: Shit happens when u party naked ;)
Förra helgen vare fest vid fänforsen, som kommer att bli en tradition i björbo varje år inför sommaren.
och jag måste verkligen säga att det var riktigt kul och det kom sjukt mycket folk ifrån lite här och var, tex ändå bort ifrån Malung till  Falufolk och allt emellan där.. Minuset var väl att jag råka få i mig lite för mycket och resten av kvällen är stort sett som en svart lucka för mig.. hehe
kan berätta det jag minns av kvällen iaf! ;)
Den började med förfest hemma hos Ellinore där vi var några tjejer och killar som satt och grilla,umgicks och spela lite förfest lekar m.m och senare traska vi vidare mot fänforsen där det var proppat med folk som man kände igen och inte kände igen. så det trevlans!
dagen efter fick man väl höra lite saker som man själv inte mindes av kvällen, vilket är nog det värsta.. haha













KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?