Tog första doppet igår!

2012-05-28, 18:32:04 / Kategori: Vardag
Halloj, igår drog jag & några pojkar till ett ställe som heter grysseln ( nånting? ) och käkade pizza,sola och tog även årets första dopp :)
och det var verkligen hur vindstilla och soligt som helst, Plus att det var 23 GRADER I VATTNET!! snacka om sommar :D
det blev solning i princip hela dagen och den var hur härlig som helst.
senare så följde jag med älsklingen ut i skogen och kolla efter vildsvin och lite sånt efter som han är jägare och älskar att vandra runt i skogen efter djur hehe ;) 
som tur så såg vi inget.. jag hade nog endå skitit på mig om jag såg ett stort vildsvin komma kutandes..
men det blev en mysig skogspromenix tillsammans iaf.
har hämtat min sladd till kameran hos joel nu så ja lägger senare upp lite bilder ifrån spring partyt vid fänforsen i björbo ;)
här är lite bilder ifrån gårdagen iaf



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?