Valborg slutade med en stuckad fot..

2012-05-03, 11:40:12 / Kategori: Shit happens when u party naked ;)
Förlåt för den dåliga uppdateringen men har luggit och sjukat i sängen och inte orkat gjort nånting!
Valborg var iaf sjuukt roligt och jag hade verkligen jätte trevligt! så tack allt folk :D
det slutade väl dessvärre lite sämre, jag gick runt i mina klackskor som är 13-14 cm höga & vi var ju på en park där marken är lite bulig och ja, så jag snubbla väll till ganska rejält med foten och har nu stuckat den så den ser ut som en stor köttbulle haha..
igår gick jag till vårdcentralen för att kolla så det inte var nån spricka elr så, och fick vänta där i 3 TIMMAR!!!
sen blev jag skickad till lasarettet för röntgen och det gick väll snabbt, har bara fått en rejäl stuckning annars skulle dom höra av sig..
Har mått så sjukt dåligt dom senaste dagarna, har spytt direkt jag ätit ngt, haft feber,yrsel illamående och ja ALLT!
menmen, man mår väl som man förtjänar... eller?
ska aldrig mer dricka..





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?