What you see's not what you get

2012-05-13, 23:53:10 / Kategori: Vardag
Låg länge i sängen imorse & gosade med Joel och därav min dåliga uppdatering också. jag har umgåtts med Joel!
för jag kommer inte att få träffa honom på 1 HEL MÅNAD!! så har passat på att gosat med honom så mkt som möjligt, saknar han redan sjukt mkt..
följde iaf med honom idag till tågstation innan han & två till av hans klasskompisar tog tåget ner till SKÅNE!
dom ska alltså praktisera där i en hel månad, och skåne ligger sjuuukt lågt bort härifrån & det kostar fram och tillbaka 1,600:- så han kmr knappats hem på helgerna. åh hur ska jag klara mig :(
ska strax ringa honom och prata om hur gosigt det är att ligga och kramas med han.
iallafall..
Jag har slingat mitt hår lite ljusare, det ser ganska guldbrun aktigt ut just nu för vi la i en toning också.. men ska slinga det igen så jag får lite ljusare och mer nyanser :) syns dock inte så mkt på cambilden..
sen har jag färgat mina bryn & ögonfransar, sjukt skönt nu till sommarn så man slipper måla sig så mycket.
så, såhär kommer jag gå runt och se ut mycket i sommar. alltså OSMINKAD!
tycker faktiskt om att vara osminkad, känner mig så himla naturlig och fräsch!
sen var det faktiskt så här jag föddes och så här jag ser ut egentligen utan allt smink osv.. tänk så förändrad man kan bli av smink egentligen!
nu ska jag krypa ner i sängen med älsklingens kalsonger och ringa och mys prata med honom ;)
Godnatt på er gott folk!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

släng en söt kommentar!:

Kom ihåg mig?